martes, 5 de agosto de 2008

Ponte louco 08 III: O concerto

Aquí é cuando empezan a escasear as fotos (todo o que poda que nolas dea), xa que coma tiña que tocar cos Airiños non me puiden sacar fotos.


Tanghana´s Show, moi cañeros e sorprendentes.
Dos Cuchufellos, pouco queda que dicir que non se sepa. Tralo gran e bo cambio que deron o ano pasado, este podemos dicir que se consolidan polo bo camiño, cada vez teñen un repertorio máis animado, sonan máis a banda, ...
Da Tuna, que como estabamos na barra intentando solucionar os problemas da cervexa non puidemos ir sacar fotos.



Os malabaristas, espectaculares; e ademais nas fotos lucen moito.
Esperamos que nos inviedes fotos, xa que nos gustaría completar a galería e colgalos no flickr

2 comentarios:

Natalia dijo...

Eu a metade das cousas non as vin, coma sempre, pero si que oía moitas mentras andaba na Tulla traballando.Os Tanghana paréceme que tiveron un traballo duro, mover a xente, que o principio era pouca e que inda estaba algo fría, pero conseguirono, os 15 minutos de estar tocando xa saltaba todo o mundo. E verdade e que son un grupo con moitísima forza.
Dos Cuchufellos teño que decir que cada ano me sorprenden máis.Gracias a Roberto (Lumes) que se pasou toda a noite mandando a xente consumir na barra, e que tanto él como Marcos xa non fai falla que se poñan loucos, porque están de remate. Moi bo o do salto de Marcos dende o palco.
E a Tuna foi a revelación da noite con su "NO ME AMENACES", "LA MARUCA", que sequiron sonando durante toda a noite nos pubs do Castro.
E non me quero olvidar dos nosos amigos Airiños de Caldelas (& friends), que por certo xa vedes que teñen moi poucos amigos porque so estabamos o Chute e eu, que fixeron o Pasarúas nocturno, invitando a xente a dar os primeiros meneos da noite.

ALTAZOR TEMBLOR DE CIELO dijo...

bueno, con todas estas crónicas xa me vou facendo un pouco de idea do que pasou na noite do 2 de agosto. Por certo, o da cervexa paréceme unha indecencia (non vosa, por supuestísimo) senon por parte dos "profesionáis" que nola "malsirven" todos os anos.