viernes, 3 de octubre de 2008

por qué te vas?

Esta é unha versión do clásico de Jeannette que me encanta. Aparece en GRANDES ÉXITOS de Javier Álvarez, un traballo adicado a versións de temas que o marcaron (aí tamén fai unha versión de Rita Pavone).
O tema poi elexido para a banda sonora de Mi vida en 65´.
¿Qué vos parece?

10 comentarios:

ALTAZOR TEMBLOR DE CIELO dijo...

Por si alguén se asusta: fun eu quen publicou esta entrada e non Máis cargada de bombo, xa sabedes que o meu ramalazo horteira(¿ou non?) as veces pódeme.
Dígovos de verdade que o disco de J. Álvarez é moi recomendable, para min hai moitos temas que superan ó orixinal.

sonsoñento dijo...

ee que volvo co blog


bueno pasadevos polo meu

ALTAZOR TEMBLOR DE CIELO dijo...

Mira Víctor, non veñas con exixencias, que nos tiveches abandoados casi un mes. Daríaste conta de que nós, a pesar de todo, seguímoste e estabamos preocupados por ti: non o volvas facer, please (jejejejejeje). por certo, sabes que o próximo sábado voume a Zahara de los atunes: chincha, rabiña, dareime un baño´a túa saúde.

MAIS CARGADA DE BOMBO dijo...

Para ficadas quédome con esta:
http://es.youtube.com/watch?
v=KOgrekCd5x8

ALTAZOR TEMBLOR DE CIELO dijo...

Bueno, a mín "El novio de la muerte" por J. Álvarez non me parece unha fricada se non unha versión estupenda como todas as que hai no cd do que vos falo na miña primeira intervención. Escoitádeo xa veredes como non minto

MAIS CARGADA DE BOMBO dijo...

Podería teorizar sobre o necesario friquismo de calquera cousa que rodea a un corpo que desfila desa maneira e ten coma emblema a unha cabra... pero como ainda non teño o cerebro recuperado da gripe simplemente me remito aos comentarios que hai dese video no youtube con vivas a España, a legión,... ou as imaxes de fondo...

ALTAZOR TEMBLOR DE CIELO dijo...

Bueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeno, pero si el pobre Javier no tiene culpa de eso (los desfiles, la cabra...). Yo lo que quiero decir es que me gusta su versión y hasta la letra (que por cierto no sé ni de dónde sale, supongo que no se la habrán inventado los de la legión ¿no?). Investigaré sobre la autoría ;-)

ALTAZOR TEMBLOR DE CIELO dijo...

Encontré esto sobre la letra y la música: http://www.tinet.cat/~jcgg/Opiniones/La_Legion.htm

Eladio Osorio Montenegro dijo...

FRICADA maiúscula. Hai mamaciña, qie irmá teño....

Anónimo dijo...

En fin, he de reconocer y reconozco, que sabiendo ahora la historia de la letra... ya no sé que pensar de mí misma. Eso sí, la canción de Javier me sigue gustando. Y hablando de canciones ¿sabéis que Bumbury está acusado de plagio? Me parece un poco fuerte, pero es verdad que tomó tres versos prestados de un poeta ya fallecido (pedro Casariego) y se olvidó de citarlo. (Soy un hombre delgado que no flaqueará jamás). A mí me seguirá gustando también Enrique a pesar de estos olvidos.