lunes, 29 de diciembre de 2008

Navidá

Send your own ElfYourself eCards

9 comentarios:

ALTAZOR TEMBLOR DE CIELO dijo...

Costounos traballo, pero despois de moito ensaiar, de moitos estiramientos e tal... conseguimos facer o baile para felicitarvos a ano novo, que non se diga, e é que vos estamos un pouco loucos

J. Rogelio Rodríguez dijo...

Quen teña viño, que me dea un pouquiñorrrrr...

Anónimo dijo...

jajajajajaja el mejor video que vi en mi vida !
jaja me encantan vuestras expresiones de felicidad,pero la mejor la cara de alex jaja es buenísimo.
Desde luego sois unos elfos muy modernos jajaja
jajaja no me cansaré de verlo.
besos
laura

Natalia dijo...

Graciñas laura, todo o ano ensaiando o baile pero o final quedou ben eh?

Anónimo dijo...

PA que digades q o meu non e o baile ai queda iso e o que lle saiba a pouco q saia o ultimo dia dos remedios ¡¡¡¡¡FELIZ ANO A TODOS!!!!!(alex)

Anónimo dijo...

jajaja di que si alex el mejor bailarín jajaja
teneis que preparar otro para el pontelouco jaja
besos.

Anónimo dijo...

Eu creo que todo o mundo estará de acordo en en que esta actuación é moito mais espectacular que ver un mago amateur e un colega ó seu lado pra que non se poña nervioso. e de paso quitadeslle un peso ó colega...
Oscar.

Natalia dijo...

Pero Oscar esta actuación, inda que reconozco que é fabulosa e marabillosa e o mesmo tempo insuperable, non pega no mes de Agosto no Ponte Louco, se non estariamos encantados de interpretala para todos vos en vivo e en directo.

alegria dijo...

Hainos encerrados con menos delito... Co frio que fai no Castro en Agosto ben porediades facela interpretación, vaia, vaia.