viernes, 4 de enero de 2008

TALLER DE ESCRITURA 16: EL REY EGOÍSTA. POR ALBA BOSQUE



Con esta entrada rematamos de mostrarvos os traballos que os rapaces fixeron no taller literario do verán.


O feito de que Alba sexa a "escollida" é unha mezcla de casualidade e de "reflexo da realidade". O primeiro porque non foi unha selección feita adrede, e o segundo, porque realmente ela foi a última en unirse o taller de agosto.


Permitídeme que vos introduza un pouco na "realidade" desta historia.


Alba chegou ó taller cando só faltaban dous días para que rematase (a súa duración era de cinco). Non pudera vir antes. Nunha soa mañá escoitou a explicación dos "pasos" que debía seguir o conto e comenzou a escribilo. Pensando que non lle ía dar tempo a rematalo, levou os "deberes" para a casa e alí rematou a historia. O segundo día deulle os últimos toques o fantástico libro que creara, porque ela decidiu que a cada paso do conto lle correspondía un collage!


Aquí tedes o conto e todas as ilustracións e collages que Alba creou para o seu Rey egoísta. Estamos seguros de que ides disfrutar moitísimo. Perdoade que a calidade das fotos non sexa a ideal...

Érase una vez un Rey muy egoísta. Los sirvientes estaban muy preocupados.
Tenía dos hijas, la mayor era rubia de pelo largo y la pequeña era pelirroja. Las princesas vivían mal.
El Rey se comía todas las chuches y no les daba la paga los domingos.


Tenían que hacer algo.
Fueron a pedir consejo al sabio de la comarca, que vivía en un carromato. Les dio un mapa para encontrar una pócima de la generosidad. Como con el mapa se perdieron, utilizaron el GPS.

Llegaron a una cueva en medio de la selva. Allí un tigre les dio la pócima.
De vuelta al castillo un ogro las pidió dinero por pasar, pero ellas no tenían ni un céntimo y le dieron un trago de la pócima y el ogro las dejó pasar.
Por fin llegaron al castillo. Mezclaron con vino la pócima de la generosidad y se la dieron al rey en la cena. Y el rey se volvió muy generoso dándoles mucho dinero a todos.
Y COLORÍN, COLORADO, ESTE CUENTO SE HA ACABADO.




1 comentario:

Kundera dijo...

Sencillamente encantador. Muy bonito. ¿Cuándo organizáis el siguiente taller de escritura?