miércoles, 3 de diciembre de 2008

O MISTERIO DOS CUMPREANOS NA MIÑA FAMILIA


Hoxe vou desvelar un dos misterios máis misteriosos da miña familia e que ten abraiado a moita xente (polo menos ós meus alumnos que non dan crédito).
Na miña casa ningunha data oficial de nacemento coincide coa real!!!!!!!!!!!!!!!! Todos temos oficialmente uns días menos. ¿Cál é o motivo? as malas linguas contan que se debe a retrasos á hora de ir ó rexistro, pero eu non sei si é certo. O caso é que eu oficialmente son 9 días máis nova!!!!

6 comentarios:

Natalia dijo...

Manuelita, non quería ser eu a que che dera este disgustazo, pero non me queda outro remedio, os anos xa os cumpliches e non hai volta que darlle,que o teu pai se perdera indo o rexistro cada vez que nacíades algún é anecdótico, o corpo o que entende é o momento do parto ou alumbramento, e as túas canas,arrugas...(como as dos teus irmáns), non entenden de rexistros. Pero non te agobies,non!inda eres noviña,sempre e cando te compares con xente maior, porque non sei se sabes que os rapaces de quince e dezaseis anos a xente coma tí e coma min xa lle parecen auténticos vexestorios.

J. Rogelio Rodríguez dijo...

Yo creo que deberías comentar el caso con Iker Jiménez...

Besos.

ALTAZOR TEMBLOR DE CIELO dijo...

Perdona cuñada, pero soy joven de espíritu y cuerpo, si en el insti piensan que soy de 1º bto jajajaja
Por ciero, otro misterio (o no) mi hermano y yo no siendo gemelos tenemos los mismos años!!!! (si esto lo contara el Horacio...)

Eladio Osorio Montenegro dijo...

A min podédesme felicitar o 5 e o 11. Regalos tamén os acepto os dous días

Natalia dijo...

O que nos ten que contar o voso pai é o que facía para non chegar nunca a tempo o rexistro, qué bárbaro!

Anónimo dijo...

noraboa, parabens, e refeliz cumpreanos .me cago en la mar o el mar, 2 cumpleaños y llego tarde a los dos. marisa